PATVIRTINTA
2017 m. sausio 16 d.
Pirmininko įsakymu
Nr. VP- 1
KYBARTŲ
BENDRUOMENĖS
SUPAPRASTINTŲ
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TAISYKLĖS
TURINYS
I. BENDROSIOS
NUOSTATOS
II. SUPAPRASTINTŲ
PIRKIMŲ PLANAVIMAS IR ORGANIZAVIMAS. SUPAPRASTINTUS PIRKIMUS ATLIEKANTYS ASMENYS
III. SUPAPRASTINTŲ
PIRKIMŲ PASKELBIMAS
IV. PIRKIMO
DOKUMENTŲ RENGIMAS
V. TIEKĖJŲ
KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS
VI. PASIŪLYMŲ
NAGRINĖJIMAS IR VERTINIMAS
VII. PIRKIMO
SUTARTIS
VIII. SUPAPRASTINTŲ
PIRKIMŲ BŪDAI IR JŲ PASIRINKIMO SĄLYGOS
IX. SUPAPRASTINTAS
ATVIRAS KONKURSAS
X. SUPAPRASTINTAS
RIBOTAS KONKURSAS
XI. SUPAPRASTINTOS
SKELBIAMOS DERYBOS
XII. APKLAUSA
XIII. MAŽOS
VERTĖS PIRKIMŲ YPATUMAI
XIV. SUPAPRASTINTŲ
PIRKIMŲ DOKUMENTAVIMAS IR ATASKAITŲ PATEIKIMAS
XV. GINČŲ
NAGRINĖJIMAS
XVI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kybartų
bendruomenės (toliau – perkančioji organizacija) supaprastintų viešųjų
pirkimų taisyklės (toliau – Taisyklės) parengtos vadovaujantis Lietuvos
Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102,)
(toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), kitais viešuosius
pirkimus (toliau – pirkimai) reglamentuojančiais teisės aktais.
2. Perkančioji
organizacija prekių, paslaugų ir darbų supaprastintus pirkimus (toliau –
supaprastinti pirkimai) gali atlikti Viešųjų pirkimų įstatymo
84 straipsnyje nustatytais atvejais.
3. Taisyklės nustato
supaprastintų pirkimų planavimo tvarką, supaprastintus pirkimus atliekančius
asmenis, supaprastintų pirkimų būdus, ginčų nagrinėjimo tvarką, pirkimo
dokumentų rengimo reikalavimus.
4. Atlikdama
supaprastintus pirkimus, perkančioji organizacija vadovaujasi Viešųjų pirkimų
įstatymu, šiomis Taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu
(toliau – Civilinis kodeksas), kitais įstatymais ir poįstatyminiais teisės
aktais.
5. Supaprastinti pirkimai atliekami laikantis
lygiateisiškumo, nediskriminavimo, skaidrumo, abipusio pripažinimo ir
proporcingumo principų, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų. Priimant
sprendimus dėl pirkimo dokumentų sąlygų, vadovaujamasi racionalumo principu.
6. Taisyklėse
vartojamos sąvokos:
6.1. Apklausa – neskelbiamas supaprastinto pirkimo
būdas, kai perkančioji organizacija raštu arba žodžiu kviečia tiekėjus pateikti
pasiūlymus ir perka prekes, paslaugas ar darbus iš mažiausią kainą pasiūliusio
ar ekonomiškiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo.
6.2.Konfidencialumo pasižadėjimas – Viešojo
pirkimo komisijos nario, pirkimo organizatoriaus, eksperto ar kito asmens
rašytinis pasižadėjimas, kad jis neteiks tretiesiems asmenims informacijos,
kurios atskleidimas prieštarautų šio įstatymo reikalavimams, visuomenės
interesams ar pažeistų teisėtus pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir (ar)
perkančiosios organizacijos interesus.
6.3. Konkurencinis dialogas –
pirkimo būdas, kai kiekvienas tiekėjas gali pateikti paraišką dalyvauti
pirkimo procedūrose ir perkančioji organizacija veda dialogą su atrinktais
kandidatais, norėdama atrinkti vieną
ar keletą tinkamų, jos reikalavimus atitinkančių alternatyvių sprendinių, kurių pagrindu pasirinktus kandidatus
kviečia pateikti pasiūlymus.
6.4.
Kvalifikacinė atranka – pirkimo
procedūra, kurios metu perkančioji organizacija pagal pirkimo
dokumentuose nustatytus kvalifikacinius kriterijus atrenka kandidatus,
kviestinus dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose.
6.5.
Mažos vertės pirkimai –
supaprastinti pirkimai, kai yra bent viena iš šių sąlygų:
6.5.1. prekių ar paslaugų pirkimo
vertė yra mažesnė kaip 50 tūkst. Eur (be pridėtinės vertės mokesčio), o darbų
vertė mažesnė kaip 140 tūkst. Eur (be pridėtinės vertės mokesčio);
6.5.2. perkamos panašios prekės,
paslaugos ar perkami darbai dėl to paties objekto yra suskirstyti į atskiras
dalis, kurių kiekvienai numatoma sudaryti atskirą pirkimo sutartį (sutartis),
jeigu bendra šių sutarčių vertė yra ne didesnė kaip 10 procentų prekių ar
paslaugų supaprastintų pirkimų to paties tipo sutarčių vertės ir mažesnė kaip 50
tūkst. Eur (be pridėtinės vertės mokesčio), o perkant darbus – ne didesnė kaip
1,5 procento to paties objekto supaprastinto pirkimo vertės ir mažesnė kaip 140
tūkst. Eur (be pridėtinės vertės mokesčio).
6.6.
Nešališkumo deklaracija –
Viešųjų pirkimų komisijos nario ar eksperto arba kito asmens pareiškimas raštu, kad jis nešališkas
tiekėjams.
6.7.
Numatomo pirkimo vertė
(toliau – pirkimo vertė) yra perkančiosios organizacijos numatomų sudaryti
pirkimo sutarčių vertė, skaičiuojama imant visą mokėtiną sumą be pridėtinės
vertės mokesčio, įskaitant visas sutarties pasirinkimo ir pratęsimo galimybes.
Pirkimo vertė skaičiuojama tokia, kokia ji yra pirkimo pradžioje, nustatytoje
vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 7 straipsnio 1 dalimi.
Numatomo prekių, paslaugų ar darbų
pirkimo vertė apskaičiuojama pagal Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus
2003 m. vasario 26 d. įsakymu Nr. 1S-26 „Dėl numatomo viešojo
pirkimo vertės skaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 22-949; 2006,
Nr. 12-454; 2008,
Nr. 103-3961) patvirtintą
Numatomo viešojo pirkimo vertės skaičiavimo metodiką (aktualią redakciją).
6.8.
Pirkimo dokumentai –
perkančiosios organizacijos raštu pateikiami tiekėjams dokumentai ir
elektroninėmis priemonėmis pateikti duomenys, apibūdinantys perkamą objektą ir
pirkimo sąlygas: skelbimas, kvietimas, techninė specifikacija, aprašomieji
dokumentai, pirkimo sutarties projektas, kiti dokumentai ir dokumentų
paaiškinimai (patikslinimai).
6.9.
Pirkimo organizatorius
– perkančiosios organizacijos vadovo įsakymu paskirtas perkančiosios
organizacijos darbuotojas, kuris Taisyklių nustatyta tvarka organizuoja ir
atlieka supaprastintus pirkimus, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma Viešojo
pirkimo komisija (toliau – Komisija).
6.10. Preliminarioji sutartis – perkančiosios
organizacijos ir vieno ar kelių tiekėjų susitarimas, kurio tikslas – nustatyti
sąlygas, taikomas sutartims, kurios bus sudarytos per tam tikrą nurodytą
laikotarpį, visų pirma susijusias su kainų ir, kur to reikia, numatomų kiekių
nustatymu. Preliminarioji sutartis sudaroma, vadovaujantis Viešųjų pirkimų
įstatymo 63 straipsniu. Atnaujintą tiekėjų varžymąsi organizuoja ir sprendimus dėl laimėtojo priima pirkimų
organizatorius.
6.11. Supaprastintas atviras konkursas –
supaprastinto pirkimo būdas, kai kiekvienas suinteresuotas tiekėjas gali
pateikti pasiūlymą.
6.12.
Supaprastintas ribotas konkursas – supaprastinto pirkimo būdas, kai paraiškas dalyvauti
konkurse gali pateikti visi norintys konkurse dalyvauti tiekėjai, o pasiūlymus
konkursui – tik perkančiosios organizacijos pakviesti tiekėjai.
6.13.
Supaprastintos skelbiamos derybos – supaprastinto pirkimo būdas, kai paraiškas dalyvauti
derybose gali pateikti visi tiekėjai, o perkančioji organizacija su visais ar
atrinktais tiekėjais derasi dėl pirkimo sutarties sąlygų.
7. Taisyklėse vartojamos kitos
pagrindinės sąvokos yra apibrėžtos Viešųjų pirkimų įstatyme.
II. SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS
IR ORGANIZAVIMAS.
SUPAPRASTINTUS PIRKIMUS ATLIEKANTYS ASMENYS
8. Perkančioji organizacija rengia ir
tvirtina planuojamų atlikti einamaisiais biudžetiniais metais viešųjų pirkimų
planus ir kiekvienais metais, ne vėliau kaip iki kovo 31 dienos, o šiuos
planus patikslinusi – nedelsdama, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje
sistemoje ir savo tinklalapyje, skelbia tais metais planuojamų atlikti
viešųjų pirkimų suvestinę, kurioje nurodo perkančiosios organizacijos
pavadinimą, adresą, kontaktinius duomenis, pirkimo objekto pavadinimą ir kodą,
numatomą kiekį ar apimtį (jeigu įmanoma), numatomą pirkimo pradžią, pirkimo
būdą, ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmę, taip pat iš anksto skelbia
pirkimų, išskyrus mažos vertės pirkimus, techninių specifikacijų projektus.
Perkančioji organizacija taip pat gali skelbti pirkimų, kuriems šioje dalyje
nustatytas techninių specifikacijų projektų skelbimo reikalavimas netaikomas,
techninių specifikacijų projektus. Viešųjų pirkimų suvestinė ir techninių
specifikacijų projektai skelbiami ir dėl šių projektų gautos pastabos ir
pasiūlymai įvertinami Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka.
9. Perkančioji
organizacija apie pradedamą bet kurį pirkimą, taip pat nustatytą laimėtoją ir
ketinamą sudaryti bei sudarytą pirkimo sutartį nedelsdama, tačiau ne anksčiau
negu skelbimas bus išsiųstas Europos Sąjungos oficialiųjų leidinių biurui ir
(ar) paskelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, informuoja
savo tinklalapyje bei leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai
pranešimai“ (mažos vertės pirkimų atveju
– tik savo tinklalapyje) nurodydama:
9.1. apie
pradedamą pirkimą – pirkimo objektą, pirkimo būdą ir jo pasirinkimo priežastis;
9.2. apie
nustatytą laimėtoją ir ketinamą sudaryti pirkimo sutartį – pirkimo objektą,
numatomą pirkimo sutarties kainą, laimėjusio dalyvio pavadinimą, jo pasirinkimo
priežastis ir, jeigu žinoma, pirkimo sutarties įsipareigojimų dalį, kuriai
laimėtojas ketina pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus;
9.3. apie
sudarytą pirkimo sutartį – pirkimo objektą, pirkimo sutarties kainą, laimėjusio
dalyvio pavadinimą ir, jeigu žinoma, pirkimo sutarties įsipareigojimų dalį,
kuriai laimėtojas ketina pasitelkti subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus;
10. Komisijos pirmininku, jos
nariais, Pirkimo organizatoriumi skiriami nepriekaištingos reputacijos asmenys.
Komisija veikia ją sudariusios organizacijos vardu pagal jai suteiktus įgaliojimus. Komisija dirba pagal ją
sudariusios organizacijos patvirtintą darbo reglamentą. Pirkimų
organizatorius dirba pagal vadovo patvirtintą pirkimų organizatoriaus
atmintinę.
11.
Prieš pradėdami supaprastintą pirkimą Komisijos nariai ir Pirkimo
organizatorius turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo
pasižadėjimą.
12.
Perkančioji organizacija supaprastinto pirkimo procedūroms iki pirkimo
sutarties sudarymo atlikti gali įgalioti kitą perkančiąją organizaciją
(toliau – įgaliotoji organizacija). Įgaliotajai organizacijai ji nustato
užduotis ir suteikia visus įgaliojimus toms užduotims vykdyti.
13. Perkančioji organizacija privalo įsigyti prekes,
paslaugas ir darbus iš centrinės perkančiosios organizacijos arba per ją, kai
centrinės perkančiosios organizacijos kataloge siūlomos prekės, paslaugos ar
darbai atitinka perkančiosios organizacijos poreikius ir perkančioji
organizacija negali jų atlikti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam
skirtas lėšas. Perkančiosios organizacijos privalo motyvuoti savo sprendimą
neatlikti centrinės perkančiosios organizacijos kataloge siūlomų prekių,
paslaugų ar darbų pirkimo ir saugoti tai patvirtinantį dokumentą kartu su
kitais pirkimo dokumentais Viešųjų pirkimų įstatymo 21 straipsnyje nustatyta
tvarka. Perkančioji organizacija prekes, paslaugas ir darbus gali pirkti per
centrinę perkančiąją organizaciją arba iš jos, pavyzdžiui, naudodamasi VšĮ
Centrinės projektų valdymo agentūros elektroniniu katalogu, kuris pasiekiamas adresu
www.cpo.lt
14.
Perkančioji organizacija bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties sudarymo turi
teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo
galima numatyti.
15.
Perkančioji organizacija, vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo 15 straipsnio nuostatomis,
turi užtikrinti, kad prekių, paslaugų ir darbų viešieji pirkimai, atliekami CVP
IS priemonėmis (kai pirkimo atveju elektroninėmis priemonėmis pateikiamas
skelbimas apie pirkimą (neskelbiamų pirkimų atveju – kvietimas), kiti pirkimo
dokumentai ir priimami tiekėjų pasiūlymai) kiekvienais kalendoriniais metais
sudarytų ne mažiau kaip 50 procentų perkančiosios organizacijos viešųjų pirkimų
bendrosios vertės.
III. SUPAPRASTINTŲ
PIRKIMŲ PASKELBIMAS
16. Perkančioji
organizacija Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnyje nustatyta tvarka
privalo paskelbti apie kiekvieną supaprastintą pirkimą, išskyrus Taisyklių 17 punkte
nustatytus atvejus. Perkančioji organizacija skelbimą apie supaprastintą pirkimą,
Viešųjų pirkimų įstatymo 92 straipsnio 8 dalyje nurodytą informacinį
pranešimą ir pranešimą dėl savanoriško ex ante skaidrumo, kuriuos pagal
Viešųjų pirkimų įstatymą ir (ar) pasitvirtintas taisykles numatyta paskelbti
viešai, skelbia CVP IS , o pranešimus dėl savanoriško ex ante skaidrumo
– ir Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje. Skelbimai, informaciniai
pranešimai ir pranešimai dėl savanoriško ex ante skaidrumo gali būti
papildomai skelbiami perkančiosios organizacijos tinklalapyje, kitur internete,
leidiniuose ar kitomis priemonėmis. Skelbimo ar informacinio pranešimo
paskelbimo diena yra jų paskelbimo CVP IS data, pranešimo dėl savanoriško ex
ante skaidrumo paskelbimo diena yra pranešimo paskelbimo Europos Sąjungos
oficialiajame leidinyje data.
17.
Neskelbiant apie pirkimą gali būti perkamos prekės, paslaugos ar darbai, kai:
17.1.
atliekami mažos vertės pirkimai; kai sudaromos prekių, paslaugų pirkimo
sutarties vertė yra ne didesnė kaip 50
000 Eur (be PVM), o darbų pirkimo sutarties vertė yra ne didesnė kaip 140
000 Eur (be PVM).
17.2.
perkamos mokslo ir studijų institucijų mokslo, studijų programų, meninės veiklos,
taip pat šių institucijų steigimo ekspertinio vertinimo paslaugos;
17.3.
dėl įvykių, kurių perkančioji organizacija negalėjo iš anksto numatyti, būtina
skubiai įsigyti reikalingų prekių, paslaugų ar darbų. Aplinkybės, kuriomis
grindžiama ypatinga skuba, negali priklausyti nuo perkančiosios organizacijos.
17.4 perkamos literatūros,
mokslo ir meno kūrinių autorių, atlikėjų ar jų kolektyvo paslaugos, taip pat
mokslo, kultūros ir meno sričių projektų vertinimo ir pretendentų gauti teisės
aktų nustatyta tvarka įsteigtas premijas veiklos šiose srityse vertinimo
paslaugos;
17.5.
kitais Viešųjų pirkimų įstatymo 92 straipsnio nustatytais atvejais.
IV.
PIRKIMO DOKUMENTŲ RENGIMAS
18.
Perkančioji organizacija, atlikdama supaprastintus pirkimus, privalo vadovautis
Viešųjų pirkimų įstatymo I skyriaus, 24 straipsnio 2 dalies punktais :
18.1. prekių,
paslaugų ar darbų pavadinimas, kiekis (apimtis), su prekėmis teiktinų paslaugų
pobūdis, prekių tiekimo, paslaugų teikimo ar darbų atlikimo terminai;
18.2. techninė
specifikacija;
18.3. pasiūlymų vertinimo
kriterijai ir sąlygos;
18.4.
perkančiosios organizacijos siūlomos šalims pasirašyti pirkimo sutarties
sąlygos pagal šio įstatymo 18 straipsnio 6 dalies reikalavimus, taip pat
sutarties projektas, jeigu jis yra parengtas;
18.4.
pasiūlymų galiojimo užtikrinimo, jei reikalaujama, ir pirkimo sutarties
įvykdymo užtikrinimo reikalavimai;
18.5.
pasiūlymų pateikimo terminas, vieta ir būdas, įskaitant informaciją, ar
pasiūlymas pateikiamas elektroninėmis priemonėmis;
18.6.
informacija apie atidėjimo termino taikymą, ginčų nagrinėjimo tvarką;
24 straipsnio
3 dalimi - kad perkančioji organizacija,
pirkdama prekes, paslaugas ar darbus, pirkimo dokumentuose turi nustatyti
energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimus ir (ar)
kriterijus Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos
nustatytais atvejais ir tvarka.
24 straipsnio
5 dalimi - Pirkimo dokumentuose turi būti reikalaujama, kad kandidatas ar
dalyvis savo pasiūlyme nurodytų, kokius subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus
jis ketina pasitelkti, ir gali būti reikalaujama, kad kandidatas ar dalyvis
savo pasiūlyme nurodytų, kokiai pirkimo daliai jis ketina pasitelkti
subrangovus, subtiekėjus ar subteikėjus. Jeigu darbų pirkimo sutarčiai vykdyti pasitelkiami subrangovai,
pagrindinius darbus, kuriuos nustato perkančioji organizacija, privalo atlikti
tiekėjas. Toks nurodymas nekeičia pagrindinio tiekėjo atsakomybės dėl
numatomos sudaryti pirkimo sutarties įvykdymo.
24 straipsnio
6 dalimi - Perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose gali nurodyti įstaigą
ar įstaigas, iš kurių kandidatas ar dalyvis gali gauti atitinkamą informaciją
apie šalyje ar pirkimo atlikimo vietoje galiojančius reikalavimus, susijusius
su mokesčiais, aplinkos apsauga, darbų sauga ir darbo sąlygomis, kurie bus
taikomi atliekamiems darbams ar paslaugoms, teikiamoms sutarties vykdymo metu.
Šiuo atveju perkančioji organizacija
prašo kandidatų ar dalyvių, kad jie rengdami pasiūlymą nurodytų, jog atsižvelgė
į darbų saugos ir darbo sąlygų reikalavimus, galiojančius ten, kur bus
atliekami darbai ar teikiamos paslaugos. Ši nuostata netrukdo perkančiajai
organizacijai taikyti šio įstatymo 40 straipsnio reikalavimų dėl pasiūlymų,
susijusių su neįprastai maža kaina, nagrinėjimo.
27
straipsnio 1dalimi - Perkančioji
organizacija pirkimo dokumentus, kuriuos įmanoma pateikti elektroninėmis
priemonėmis, įskaitant technines specifikacijas, dokumentų paaiškinimus
(patikslinimus), taip pat atsakymus į tiekėjų klausimus, skelbia Centrinėje
viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje kartu su skelbimu apie pirkimą. Jeigu
pirkimo dokumentų neįmanoma paskelbti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje
sistemoje, perkančioji organizacija pirkimo dokumentus tiekėjui pateikia
kitomis priemonėmis.
28
straipsnio 10 dalimi - jeigu tiekėjas pateikė netikslius, neišsamius pirkimo
dokumentuose nurodytus kartu su pasiūlymu teikiamus dokumentus: tiekėjo
įgaliojimą asmeniui pasirašyti paraišką ar pasiūlymą, jungtinės veiklos
sutartį, pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą ar jų
nepateikė, perkančioji organizacija privalo prašyti tiekėjo patikslinti,
papildyti arba pateikti šiuos dokumentus per jos nustatytą protingą terminą,
kuris negali būti trumpesnis kaip 3 darbo dienos nuo prašymo išsiuntimo iš
perkančiosios organizacijos dienos.
40
straipsnio , 41 straipsnio 1 dalies, IV ir V skyrių reikalavimais.
Atlikdama
mažos vertės pirkimus ir Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje
nurodytus supaprastintus pirkimus, neprivalo vadovautis šio įstatymo 7
straipsnio 1 dalies, 17 straipsnio 1, 2, 5, 7, 8 dalių, 18 straipsnio 1, 2, 3,
6 dalių, 24 straipsnio 2 dalies 6, 7, 8, 9, 13, 14, 23 punktų, 3 ir 6 dalių, 27
straipsnio 1 dalies, 28 straipsnio 10 dalies, 40 straipsnio reikalavimais, taip
pat, atlikdama šio straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus
pirkimus, – ir šio įstatymo 7 straipsnio 3 dalies reikalavimais).
Perkančioji
organizacija, atlikdama neskelbiamą pirkimą, kai pateikti pasiūlymą kviečiamas
tik vienas tiekėjas, neprivalo vadovautis Viešųjų pirkimų įstatymo 24
straipsnio 2 dalies 5, 6, 7, 8, 9, 13, 14, 23 punktų, 3, 5 ir 6 dalių
reikalavimais, jeigu mano, kad tokia informacija yra nereikalinga.
19.Pirkimo
dokumentų paaiškinimai ir patikslinimai teikiami:
19.1.
tiekėjo prašymu, kai jie pateikiami ne vėliau, kaip likus 4 dienoms iki
pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, (mažos vertės pirkimuose likus 2 dienoms
iki pasiūlymų pateikimo);
19.2.
perkančiosios organizacijos iniciatyva paaiškinimai ir patikslinimai teikiami
likus ne mažiau kaip 2 dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
20. Pirkimo dokumentai rengiami
lietuvių kalba. Papildomai pirkimo dokumentai gali būti rengiami ir kitomis
kalbomis. Pirkimo dokumentai gali būti nerengiami, kai apklausa vykdoma žodžiu.
V.
TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS
21.
Siekiant įsitikinti, ar tiekėjas bus pajėgus įvykdyti pirkimo sutartį,
vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 32–38 straipsnių nuostatomis ir
atsižvelgiant į Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2003 m. spalio
20 d. įsakymą Nr. 1S-100 „Dėl tiekėjų kvalifikacijos vertinimo
metodinių rekomendacijų patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 103- 4623; 2009, Nr. 39-1505) (aktualią redakciją), pirkimo
dokumentuose nustatomi tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai ir vykdomas tiekėjų
kvalifikacijos patikrinimas.
22.
Tiekėjų kvalifikacijos neprivaloma tikrinti, kai:
22.1. kai perkančioji organizacija pagal ankstesnę
sutartį iš tam tikro tiekėjo pirko prekių arba paslaugų ir nustatė, kad iš jo
tikslinga pirkti papildomai, techniniu požiūriu derinant su jau turimomis
prekėmis ir suteiktomis paslaugomis, ir jeigu ankstesnieji pirkimai buvo
efektyvūs, iš esmės nesikeičia prekių ar paslaugų kainos ir kitos sąlygos, o
alternatyvūs pirkimai dėl techninio nesuderinamumo su ankstesniaisiais būtų
nepriimtini, nes perkančiajai organizacijai įsigijus skirtingų techninių
charakteristikų prekių ar paslaugų, ji negalėtų naudotis anksčiau pirktomis
prekėmis ar paslaugomis ar patirtų
didelių nuostolių. Jeigu papildomai perkamų prekių ar paslaugų kaina viršija 30
procentų ankstesnės pirkimų kainos, turi būti atliekama ekspertizė dėl
papildomai perkamų prekių ar paslaugų techninių charakteristikų suderinamumo;
22.2.
mažos vertės neskelbiamų pirkimų atveju, skelbiamų pirkimų atveju, kai
sudaromos sutarties vertė ne didesnė kaip 58 000 (be PVM) Eur bei atliekant
Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus pirkimus;
22.3.
atliekant pirkimą, apie kurį buvo skelbta, visi gauti pasiūlymai neatitiko
pirkimo dokumentų reikalavimų arba buvo pasiūlytos per didelės perkančiajai
organizacijai nepriimtinos kainos, o pirkimo sąlygos iš esmės nekeičiamos ir į
neskelbiamą pirkimą kviečiami visi pasiūlymus pateikę tiekėjai, atitinkantys
perkančiosios organizacijos nustatytus minimalius kvalifikacijos reikalavimus;
22.4.
dėl įvykių, kurių perkančioji organizacija negalėjo iš anksto numatyti, būtina
skubiai įsigyti reikalingų prekių, paslaugų ar darbų. Aplinkybės, kuriomis
grindžiama ypatinga skuba, negali priklausyti nuo perkančiosios organizacijos;
perkami muziejų eksponatai, archyvų ir bibliotekų dokumentai, prenumeruojami laikraščiai ir
žurnalai;
22.5.
ypač palankiomis sąlygomis perkama iš bankrutuojančių, likviduojamų ar
restruktūrizuojamų ūkio subjektų;
22.6. prekės perkamos iš
valstybės rezervo;
22.7. perkamos licencijos
naudotis bibliotekiniais dokumentais ar duomenų (informacinėmis) bazėmis;
22.8. perkamos teisėjų,
prokurorų, profesinės karo tarnybos karių, perkančiosios organizacijos
valstybės tarnautojų ir (ar) pagal darbo sutartį dirbančių darbuotojų mokymo
paslaugos;
22.9. dėl techninių priežasčių,
meninio kūrinio sukūrimo arba įsigijimo ar dėl objektyvių aplinkybių, patentų,
kitų intelektinės nuosavybės teisių ar kitų išimtinių teisių apsaugos tik
konkretus tiekėjas gali patiekti reikalingas prekes, pateikti paslaugas ar
atlikti darbus ir kai nėra jokios kitos alternatyvos;
22.10. perkamos ekspertų
komisijų, komitetų, tarybų, kurių sudarymo tvarką nustato Lietuvos Respublikos
įstatymai, narių teikiamos nematerialaus pobūdžio (intelektinės) paslaugos;
22.11. perkamos mokslo ir
studijų institucijų mokslo, studijų programų, meninės veiklos, taip pat šių
institucijų steigimo ekspertinio vertinimo paslaugos;
22.12.
kitais Viešųjų pirkimų įstatymo 92 straipsnyje atvejais.
VI.
PASIŪLYMŲ NAGRINĖJIMAS IR VERTINIMAS
23.
Pasiūlymai turi būti priimami laikantis pirkimo dokumentuose nustatytos
tvarkos, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis. Pasiūlymų
įforminimo reikalavimus perkančioji organizacija kiekvienu konkrečiu atveju
pateikia pirkimo dokumentuose.
24.
Pasiūlymai nagrinėjami ir vertinami konfidencialiai, nedalyvaujant pasiūlymus
pateikusiems tiekėjams ar jų atstovams, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo
90 straipsnio reikalavimais.
25.
Pasiūlymai vertinami remiantis vienu iš šių kriterijų:
25.1.ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo, kai pirkimo
sutartis sudaroma su dalyviu, pateikusiu perkančiajai organizacijai naudingiausią
pasiūlymą, išrinktą pagal pirkimo dokumentuose nustatytus kriterijus,
susijusius su pirkimo objektu, – paprastai kokybės, kainos, techninių
privalumų, estetinių ir funkcinių charakteristikų, aplinkosaugos
charakteristikų, eksploatavimo išlaidų, efektyvumo, garantinio aptarnavimo ir
techninės pagalbos, pristatymo datos, pristatymo laiko arba užbaigimo laiko;
25.2. mažiausios kainos;
25.3. Vykdant projekto konkursą ar perkant
meno, kultūros paslaugas, pateikti pasiūlymai gali būti vertinami pagal
perkančiosios organizacijos nustatytus, su pirkimo objektu susijusius
kriterijus, kurie negali nepagrįstai ir neobjektyviai riboti tiekėjų galimybių
dalyvauti pirkime ar nesudaro išskirtinių sąlygų konkretiems tiekėjams,
pažeidžiant Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnio 1 dalyje nustatytus
reikalavimus.
VII. PIRKIMO SUTARTIS
26. Perkančioji organizacija sudaryti pirkimo
sutartį siūlo tam dalyviui, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu. Dalyvis sudaryti pirkimo sutarties kviečiamas raštu
(išskyrus atvejus, kai pirkimo sutartis sudaroma žodžiu) ir jam nurodomas
laikas, iki kada jis turi pasirašyti pirkimo sutartį. Jeigu tiekėjas,
kuriam buvo pasiūlyta sudaryti pirkimo sutartį, raštu atsisako ją sudaryti arba
nepateikia pirkimo dokumentuose nustatyto pirkimo sutarties įvykdymo
užtikrinimo, arba iki perkančiosios organizacijos
nurodyto laiko tiekėjas nepasirašo pirkimo sutarties, arba atsisako sudaryti pirkimo sutartį pirkimo dokumentuose nustatytomis
sąlygomis, arba ūkio subjektų grupė neįsteigia juridinio asmens,
laikoma, kad jis atsisakė sudaryti pirkimo sutartį. Tuo atveju perkančioji
organizacija siūlo sudaryti pirkimo sutartį tiekėjui, kurio pasiūlymas pagal
nustatytą pasiūlymų eilę yra pirmas po tiekėjo, atsisakiusio sudaryti pirkimo
sutartį.
27. Sudarant
pirkimo sutartį, joje negali būti keičiama laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kaina,
derybų protokole ar po derybų pateiktame galutiniame pasiūlyme užfiksuota
galutinė derybų kaina ir pirkimo dokumentuose bei pasiūlyme nustatytos pirkimo
sąlygos. Pirkimo sutartyje, kai ji sudaroma raštu, turi būti nustatyta:
27.1. sutarties šalių teisės ir pareigos;
27.2. perkamos prekės, paslaugos ar darbai, jeigu įmanoma,
– tikslūs jų kiekiai;
27.3
kainodaros taisyklės, nustatytos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės arba
jos įgaliotos institucijos patvirtintą metodiką;
27.4.
atsiskaitymų ir mokėjimo tvarka;
27.5. prievolių
įvykdymo terminai;
27.6.
prievolių įvykdymo užtikrinimas;
27.7. ginčų
sprendimo tvarka;
27.8.
sutarties nutraukimo tvarka;
27.9.
sutarties galiojimas;
27.10. jeigu
sudaroma preliminarioji sutartis, – jai būdingos nuostatos;
27.11. subrangovai,
subtiekėjai ar subteikėjai, jeigu vykdant sutartį jie pasitelkiami, ir jų
keitimo tvarka.
28. Pirkimo
sutarčių, sudaromų ilgiau kaip 3 metams, terminų nustatymo kriterijus ir
atvejus, kuriais gali būti sudaromos tokios sutartys, nustato Lietuvos
Respublikos Vyriausybė. Pirkimo sutarties sąlygos sutarties galiojimo
laikotarpiu negali būti keičiamos, išskyrus tokias pirkimo sutarties sąlygas,
kurias pakeitus nebūtų pažeisti šio įstatymo 3 straipsnyje nustatyti
principai bei tikslai ir kai tokiems pirkimo sutarties sąlygų pakeitimams yra
gautas Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas. Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimo nereikalaujama, kai atlikus
supaprastintą pirkimą sudarytos sutarties vertė yra mažesnė kaip 3000 Eur
(be pridėtinės vertės mokesčio) arba
kai pirkimo sutartis sudaryta atlikus mažos vertės pirkimą.
Pirkimo sutartis turi būti sudaroma
nedelsiant, bet ne anksčiau negu pasibaigė atidėjimo terminas. Atidėjimo
terminas gali būti netaikomas, kai:
28.1. vienintelis
suinteresuotas dalyvis yra tas, su kuriuo sudaroma pirkimo sutartis, ir nėra
suinteresuotų kandidatų;
28.2. pirkimo
sutartis sudaroma dinaminės pirkimo sistemos pagrindu arba šio įstatymo 4
straipsnio 1 dalies 1, 2 ar 3 punktuose nurodyta perkančioji organizacija
pirkimo sutartį sudaro preliminariosios sutarties pagrindu;
28.3.
supaprastintų pirkimų atveju pirkimo sutarties vertė mažesnė kaip 3000 Eur (be
pridėtinės vertės mokesčio) arba kai
pirkimo sutartis sudaroma atliekant mažos vertės pirkimą.
Perkančioji organizacija laimėjusio dalyvio
pasiūlymą, sudarytą pirkimo sutartį ir pirkimo sutarties sąlygų pakeitimus,
išskyrus informaciją, kurios atskleidimas prieštarautų teisės aktams arba
teisėtiems tiekėjų komerciniams interesams arba trukdytų laisvai konkuruoti
tarpusavyje, ne vėliau kaip per 10 dienų nuo pirkimo sutarties sudarymo ar jos
sąlygų pakeitimo turi paskelbti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje
sistemoje. Šis reikalavimas netaikomas pirkimams, kai pirkimo sutartis sudaroma žodžiu, taip pat laimėjusio
dalyvio pasiūlymo ar pirkimo sutarties dalims, kai nėra techninių galimybių tokiu
būdu paskelbtos informacijos atgaminti ar perskaityti. Tokiu atveju perkančioji
organizacija turi sudaryti galimybę susipažinti su nepaskelbtomis laimėjusio
dalyvio pasiūlymo ar pirkimo sutarties dalimis.
VIII.
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ BŪDAI IR JŲ PASIRINKIMO SĄLYGOS
29.
Pirkimai atliekami šiais būdais:
29.1.
supaprastinto atviro konkurso;
29.2.
supaprastinto riboto konkurso;
29.3.
supaprastintų skelbiamų derybų;
29.4.
apklausos (supaprastinta, mažos vertės);
29.5. mažos vertės atviras konkursas.
30.
Pirkimas supaprastinto atviro, supaprastinto riboto konkurso ar supaprastintų
skelbiamų derybų būdu gali būti atliktas visais atvejais, tinkamai apie jį
paskelbus.
31.
Apklausos būdu pirkimas gali būti atliekamas, kai pagal Viešųjų pirkimų įstatymą
ir Taisyklėse nustatytas sąlygas apie supaprastintą ar mažos vertės pirkimą neprivaloma skelbti.
IX.
SUPAPRASTINTAS ATVIRAS KONKURSAS
32.
Vykdant supaprastintą atvirą konkursą, dalyvių skaičius neribojamas. Apie
pirkimą skelbiama Taisyklėse ir Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka.
33.
Supaprastintame atvirame konkurse derybos tarp perkančiosios organizacijos ir
dalyvių yra draudžiamos.
X. SUPAPRASTINTAS RIBOTAS KONKURSAS
34.
Perkančioji organizacija supaprastintą ribotą konkursą vykdo etapais:
34.1.
Taisyklėse ir Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka skelbia apie
supaprastintą pirkimą ir, remdamasi paskelbtais kvalifikacijos kriterijais,
atrenka tuos kandidatus, kurie bus kviečiami pateikti pasiūlymus;
34.2.
vadovaudamasi pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, nagrinėja, vertina
ir palygina pakviestų dalyvių pateiktus pasiūlymus.
35.
Supaprastintame ribotame konkurse derybos tarp perkančiosios organizacijos ir
tiekėjų yra draudžiamos.
XI. SUPAPRASTINTOS SKELBIAMOS DERYBOS
36.
Vykdant supaprastintas skelbiamas derybas, apie supaprastintą pirkimą skelbiama
šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
37.
Derybų eiga turi būti įforminta raštu, abiem šalim pasirašant protokolą.
Vykdydama mažos vertės pirkimus, perkančioji organizacija gali derėtis žodžiu.
XII. APKLAUSA
38.
Vykdant pirkimą apklausos būdu, kreipiamasi į vieną ar kelis tiekėjus, prašant
pateikti pasiūlymus pagal perkančiosios organizacijos keliamus reikalavimus.
Apklausos metu priimti sprendimai registruojami Tiekėjų apklausos pažymoje, kai
pirkimą vykdo organizatorius arba Viešojo pirkimo komisijos posėdžių
protokoluose, kai pirkimą vykdo Komisija.
39. Perkančioji organizacija,
prašydama pateikti pasiūlymus, privalo kreiptis į daugiau kaip 1 tiekėją, kai
prekių, paslaugų pirkimo sutarties vertė viršija 15 000 Eur be PVM, darbų
pirkimo sutarties vertė viršija 30 000 Eur be PVM., ir (ar) aplinkybės nėra išvardintos 40 punkte.
40. Perkančioji organizacija gali kreiptis į vieną
tiekėją, kai:
40.1. kai
prekių, paslaugų pirkimo sutarties vertė neviršija 15 000 Eur be PVM,
darbų pirkimo sutarties vertė neviršija 30 000 Eur be PVM ;
40.2.
dėl įvykių, kurių perkančioji organizacija negalėjo iš anksto numatyti, būtina
skubiai įsigyti reikalingų prekių, paslaugų ar darbų. Aplinkybės, kuriomis
grindžiama ypatinga skuba, negali priklausyti nuo perkančiosios organizacijos;
40.3. kai prekės ir paslaugos
yra perkamos naudojant reprezentacinėms išlaidoms skirtas lėšas;
40.4. perkant iš esamo tiekėjo
naujas paslaugas ar darbus, tokius pat, kokie buvo pirkti pagal ankstesnę
pirkimo sutartį, su sąlyga, kad ankstesnioji sutartis buvo sudaryta skelbiant
apie pirkimą ir kurį skelbiant buvo atsižvelgta į tokių papildomų pirkimų
vertę, galimybė pirkti papildomai buvo nurodyta pirkimo skelbime, o visi minimi
pirkimai skirti tam pačiam projektui vykdyti. Papildomų pirkimų metu sudaromų
pirkimo sutarčių trukmė negali būti ilgesnė kaip 3 metai skaičiuojant nuo
pradinės pirkimo sutarties sudarymo momento;
40.5. perkamos teisėjų,
prokurorų, tarnautojų ir (ar) pagal darbo sutartį dirbančių darbuotojų mokymo
paslaugos;
40.6. dėl techninių, meninių
priežasčių ar dėl objektyvių aplinkybių tik konkretus tiekėjas gali patiekti
reikalingas prekes, pateikti paslaugas ar atlikti darbus ir kai nėra jokios
kitos alternatyvos.
40.7.
atliekant pirkimą, apie kurį buvo skelbta, visi gauti pasiūlymai neatitiko
pirkimo dokumentų reikalavimų arba buvo pasiūlytos per didelės perkančiajai
organizacijai nepriimtinos kainos, o pirkimo sąlygos iš esmės nekeičiamos ir į
neskelbiamą pirkimą kviečiami visi pasiūlymus pateikę tiekėjai, atitinkantys
perkančiosios organizacijos nustatytus minimalius kvalifikacijos reikalavimus;
40.8.
perkami muziejų eksponatai, archyvų ir bibliotekų dokumentai, prenumeruojami laikraščiai ir žurnalai;
40.9.ypač
palankiomis sąlygomis perkama iš bankrutuojančių, likviduojamų ar
restruktūrizuojamų ūkio subjektų;
40.10. prekės perkamos iš
valstybės rezervo;
40.11. perkamos licencijos
naudotis bibliotekiniais dokumentais ar duomenų (informacinėmis) bazėmis;
40.12. perkamos ekspertų
komisijų, komitetų, tarybų, kurių sudarymo tvarką nustato Lietuvos Respublikos
įstatymai, narių teikiamos nematerialaus pobūdžio (intelektinės) paslaugos;
40.13. perkamos mokslo ir
studijų institucijų mokslo, studijų programų, meninės veiklos, taip pat šių
institucijų steigimo ekspertinio vertinimo paslaugos
40.14.
kitais Viešųjų pirkimų įstatymo 92 straipsnyje nustatytais atvejais.
XIII. MAŽOS VERTĖS PIRKIMŲ YPATUMAI
41.
Mažos vertės pirkimai atliekami apklausos būdu, tačiau gali būti atliekami ir
kitais šiose Taisyklėse nustatytais supaprastintų pirkimų būdais.
42.
Bendravimas su tiekėjais gali vykti žodžiu arba raštu. Žodžiu gali būti
bendraujama (kreipiamasi į tiekėjus, pateikiami pasiūlymai), kai pirkimas
vykdomas apklausos būdu:
42.1.
pirkimo sutarties vertė neviršija 3 000 Eur (be PVM);
42.2.
dėl įvykių, kurių perkančioji organizacija negalėjo iš anksto numatyti, būtina
skubiai įsigyti reikalingų prekių, paslaugų ar darbų, o vykdant apklausą raštu,
prekių, paslaugų ar darbų nepavyktų įsigyti laiku.
43. Apklausa raštu
atliekama kreipiantis raštu į tiekėjus ir raštu gaunant pasiūlymus.
Sąvoką raštu atitinka dokumentai pasiūlymus gali būti prašoma pateikti
faksimiliniu ryšiu, elektroniniu paštu, CVP IS priemonėmis ar vokuose.
Perkančioji organizacija gali nereikalauti, kad pasiūlymas būtų pasirašytas
saugiu elektroninių parašu, . atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio
parašo įstatymo (Žin., 2000, Nr. 61-1827) nustatytus reikalavimus, atlikdama
mažos vertės pirkimus.
44. Perkančioji
organizacija gali atlikti vienkartinius pirkimus, kai reikia skubiai įsigyti
prekių, paslaugų ar darbų. Vienkartinio pirkimo suma negali viršyti 150 Eur (su
PVM), o metinė tokio pirkimų sutarties vertė negali viršyti 3 000 Eur be PVM. Tokiems
pirkimams gali būti nepildoma tiekėjų apklausos pažyma, pirkimai fiksuojami tik Viešųjų pirkimų
žurnale.
XIV. SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ DOKUMENTAVIMAS IR ATASKAITŲ
PATEIKIMAS
45.
Kiekvienas atliktas supaprastintas pirkimas yra registruojamas supaprastintų
pirkimų žurnale (toliau – Žurnalas). Žurnale turi būti šie rekvizitai:
supaprastinto pirkimo pavadinimas, prekių, paslaugų ar darbų kodai pagal BVPŽ,
pirkimo sutarties numeris ir sudarymo data bei pirkimo sutarties vertė, tiekėjo
pavadinimas, Taisyklių punktas (papunktis), kuriuo vadovaujantis atliktas
pirkimas, jei reikia – kita su pirkimu susijusi informacija. Apklausų
rezultatai fiksuojami Tiekėjų apklausos pažymoje, pateiktoje 1 priede.
46. Kai
pirkimą vykdo Komisija, kiekvienas jos sprendimas protokoluojamas.
47.
Pirkimo sutartys, kiti su pirkimu susiję dokumentai, nepaisant jų pateikimo
būdo, formos ir laikmenos, saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų
įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982) nustatyta tvarka, tačiau ne mažiau
kaip 4 metus nuo pirkimo pabaigos.
48. Perkančioji organizacija privalo
Viešųjų pirkimų tarnybai raštu pateikti kiekvienos įvykdytos ar nutrauktos
pirkimo sutarties (preliminariosios
sutarties) ataskaitą, išskyrus ataskaitą, sudarytą atliekant mažos vertės
pirkimus, šio įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus pirkimus ar pirkimus pagal sudarytą
preliminariąją sutartį, ne vėliau kaip per 14 dienų, įvykdžius ar nutraukus
pirkimo sutartį (preliminariąją sutartį).
49.
Perkančioji organizacija privalo Viešųjų pirkimų tarnybai raštu pateikti visų per kalendorinius metus atliktų
pirkimų, kai pagal preliminariąsias pirkimo sutartis sudaromos pagrindinės
sutartys, visų per kalendorinius metus atliktų mažos vertės pirkimų ir
šio įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytų supaprastintų pirkimų ataskaitą. Šioje ataskaitoje
perkančioji organizacija taip pat privalo pateikti duomenis apie visus per
kalendorinius metus atliktus pirkimus pagal šio įstatymo 91 straipsnio
reikalavimus. Ataskaitos pateikiamos per 30 dienų, pasibaigus ataskaitiniams
kalendoriniams metams.
XV. GINČŲ NAGRINĖJIMAS
50.
Ginčų nagrinėjimas, žalos atlyginimas, pirkimo sutarties pripažinimas
negaliojančia, alternatyvios sankcijos, Europos Bendrijos teisės pažeidimų
nagrinėjimas atliekamas vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo V skyriaus
nuostatomis.
XVI.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
51. Sąlygos ir/ar reikalavimai, kurie neaptarti šiose
Taisyklėse, bet nustatyti konkretaus pirkimo sąlygose, negali prieštarauti
Viešųjų pirkimų įstatymui, kitiems viešuosius pirkimus reglamentuojantiems
teisės aktams, viešųjų pirkimų principams ir tikslui.
________________
Supaprastintų pirkimų Taisyklių Priedas
Nr.1
TIEKĖJŲ APKLAUSOS PAŽYMA Nr.
Data:P
Sudarytos sutarties / sąskaitos faktūros
numeris
BVPŽ prekės/paslaugos kodas:
|
BVPŽ paslaugos kategorija:
|
Pavadinimas pirkimo objekto:
|
1. Pirkimo organizatorius arba
Komisijos nariai (vardas, pavardė, pareigos):
Pirkimą atlieka
pirkimų organizatorius, vadovaujantis Supaprastintų taisyklių (toliau-
taisyklės) ....punktu.
2. Pirkimo objektas ir trumpas
aprašymas:
Apklausos būdas pasirinktas, vadovaujantis
Supaprastintų taisyklių ..... punktu.
3. Apklausos data:
4. Tiekėjai apklausti: raštu ___ ar žodžiu ___
5. Apklausti tiekėjai:
Pavadinimas/Vardas Pavardė
|
Adresas,ar telefonas, ar el. paštas, ar
faksas
|
Kaina eurais be PVM
|
Kaina eurais su PVM
|
Pasta bos,
jei yra:
6. Tinkamiausiu pripažintas tiekėjas (pavadinimas, siūlymo numeris) ir to priežastys:
UAB“ “ pasiūlė mažiausią kainą arba ekonomiškai
naudingiausią pasiūlymą.
7. Jei įvertinti mažiau nei trijų tiekėjų siūlymai, to priežastys:
Supaprastintų
pirkimų taisyklių ....punktas.
8. Sutartis
sudaroma žodžiu, vadovaujantis Taisyklių .....p.
kai pirkimo sutarties vertė neviršija 3 000 Eur (be PVM).
PVM sąskaita faktūra atstoja viešojo pirkimo pardavimo sutartį.
Arba
Sutartis
sudaroma raštu. Sutarties Nr. _
9. Pažymą parengė (pirkimų organizatorius
ar komisijos pirmininkas –
pareigos, vardas, pavardė, parašas, data)
Supaprastintų
pirkimų
Taisyklių
Priedas Nr.
2
KYBARTŲ BENDRUOMENĖS PIRKIMŲ
PLANAS 20_____ METAMS
Eil. Nr.
|
Pirkimo
objekto pavadinimas
|
Planuojama
pradžia (tiksli data arba ketvirtis)
|
Planuojama
apimtis (eurais be PVM)
|
Pirkimo būdas
|
Ketinamos
sudaryti pirkimo sutarties trukmė (mėn.) arba pabaigos data
|
BVPŽ kodas
|
Pastabos
|
1.
|
|||||||
2.
|
|||||||
3.
|
|||||||
4.
|
|||||||
5.
|
|||||||
6.
|
|||||||
...
|
Planą parengė:
(pareigos)
|
(vardas,
pavardė)
|
(parašas,
data)
|
PLANĄ TVIRTINU:
(pareigos)
|
(vardas,
pavardė)
|
(parašas,
data)
|
Supaprastintų pirkimų
Taisyklių
Priedas Nr.3
KYBARTŲ BENDRUOMENĖS
SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ ŽURNALAS
Eil. Nr.
|
Pirkimo
objekto pavadinimas
|
BVPŽ kodas/
kategorija |
Tiekėjo
pavadinimas
|
Sutarties/
sąskaitos faktūros vertė Eur be PVM |
Sutarties/
sąskaitos faktūros Nr. |
Sutarties/
sąskaitos faktūros sudarymo data |
Pirkimo sutarties trukmė
(galiojimas)
|
Priežastys,
kodėl nesudaryta pirkimo sutartis, jei ji nesudaryta
|
Pirkimo
būdas
|
1.
|
|||||||||
2.
|
|||||||||
3.
|
|||||||||
4.
|
|||||||||
5.
|
|||||||||
6.
|
|||||||||
...
|
Žurnalą parengė
(pirkimų organizatorius, komisijos pirmininkas):
(pareigos)
|
(vardas,
pavardė)
|
(parašas,
data)
|
Supaprastintų
pirkimų
Taisyklių
Priedas Nr.4
PAŽYMA
APIE SPRENDIMĄ DĖL PIRKIMO
APKLAUSIANT VIENĄ PASIRINKTĄ TIEKĖJĄ
_________
(data)
Vadovaudamasis bendruomenės
pirmininko 2017-01-16 įsakymu Nr. VP-1 patvirtintų Kybartų bendruomenės supaprastintų
viešųjų pirkimų taisyklių _________________punktu.,
(nurodomos
aplinkybės, kurių pagrindu yra taikomas
pažymoje nurodytas Taisyklių punktas priimant atitinkamą sprendimą)
priimu
sprendimą vykdyti mažos vertės pirkimą apklausiant vieną tiekėją, derantis su
vienu pasirinktu tiekėju._________________________________________________________________________
(nurodomas prekių kodas iš BVPŽ,
pavadinimas, kiekis)
Tiekėju pasirenkamas__________________________________________________________
(tiekėjo pavadinimas, kodas ir adresas,
telefono ir fakso nr.)
Pirminė
tiekėjo pasiūlyta kaina _________ EUR su PVM. Derybų metu nuderėta _________
EUR su PVM.
Galutinė pasiūlymo kaina ___________ EUR su PVM.
Apklausą
vykdė:
Pirkimų
organizatorius
(Parašas) (Vardas, pavardė)
SPRENDIMĄ TVIRTINU:
(pareigos)
|
(vardas, pavardė)
|
(parašas, data)
|
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą