Keliavome į Nidą

Ankstyvą gegužės mėn. 18 dienos rytą autobusu, išvykome  iš Kybartų per Šakius, Jurbarką, Skaudvilę, Kryžkalnį į Klaipėdą. Trumpam sustojome aukščiausioje autostrados vietoje. Klaipėdoje pirmiausia aplankėme karinių jūros pajėgų laivus „Sūduvis“, „Kuršis“  ir kt. Susitikimo metu susipažinome su laivų kapitonais, laivuose esančia įranga, laivų paskirtimi, laivų įgulomis jų pasiekimais ir  gyvenimo sąlygomis laivuose. Įspūdis neišdildomas. Bendruomenės nariai ir jūrininkai noriai „įsiamžino“ nuotraukose.
Po ekskursijos laivuose keltu persikėlę į Smiltynę, pradėjome pažintį su Kuršių NerijaTai unikali šalies vieta, pusiasalis įtrauktas į UNESCO Pasaulio gamtos paveldo sąrašą kaip vienas gražiausių ir unikaliausių Europos kraštovaizdžių. Pirmiausiai stabtelėjome Juodkrantėje, kuri užburia puikiai sutvarkyta ir išpuošta Kuršmarių krantine, atstatytomis stilingomis senosiomis vilomis, žvejų namais. Kopėme į Raganų kalną - pasaulį, kuriame gyvena raganos, velniai, lietuviškos mistinės būtybės bei Neringos krašto legendų herojai.
Toliau aplankėme juodųjų garnių ir kormoranų kolonijas. Pušyse ir eglėse įsikūrusios paukščių kolonijos yra didžiausios ir seniausios Lietuvoje, žinomos dar nuo XIX amžiaus.
Taip pat aplankėme Pilkąsias arba Mirusias kopas Naglių rezervate. Ilgiausios Lietuvos kopos taip vadinamos dėl vyraujančios augalijos spalvos. Kopos, besidriekiančios tarp Pervalkos ir Juodkrantės, saugo vieną liūdniausių Kuršių nerijos kaimų istorijų. Stulbinantis kopų peizažas yra vienas įspūdingiausių visos šalies kraštovaizdžio elementų, niekada nepaliekantis abejingų.

Atvykę į Nidą pažintį  pradėjome nuo Parnidžio kopos. Ant kopos viršūnės įrengta apžvalgos aikštelė. Tai viena populiariausių lankytinų vietų Nidos apylinkėse. 1995m. čia pastatytas saulės laikrodis. Vieta buvo pasirinkta neatsitiktinai - Kuršių nerija yra vienintelė vieta Lietuvoje, kur saulė leidžiasi ir teka nuo vandens paviršiaus. Ramiai keliaudami nuo Parnidžio kopos grožėdamiesi Kuršių marių ramumu, nubudusia augalija, specifine Nidos architektūra pasiekėme miestelio centrą. Aplankėme populiariosios muzikos Žvaigždžių šlovės taką atidarytą 1997 m., siekiant įamžinti garsų Lietuvoje muzikos festivalį „Benai, plaukiam į Nidą!“ ir aišku patį Vytautą Kernagį jaukiai įsikūrusį bardų skverelyje prie pat marių.
Pakvėpavę gaiviu pajūrio oru ir pabraidžioję jūroje (nors ir lyjant) bei pasigrožėję išskirtiniais vaizdais, keliavome namo. Visi sutarėme, kad Lietuvos gamta, o ypač Kuršių Nerija yra išskirtinio grožio. Kelionė į Kuršių neriją ne trumpa, nuvažiavome autobusu 600 km.  Nors ir pavargę, bet pilni įspūdžių vėlyvą vakarą grįžome į namus.